Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Συλλογές στην τάξη μας...


Σήμερα φέραμε όλα τα παιδιά τις συλλογές μας και τις παρουσιάσαμε στους συμμαθητές μας.
Η Ελένη έφερε κέρματα από διάφορες. Το πιο παλιό κέρμα ήταν του 1930. ο θείος της Ελένης της έδωσε τα κέρματα και τα έδειξε στην τάξη.
Η Σταυρούλα έφερε αυτοκόλλητα. Έχει διάφορα αυτοκόλλητα και πολύ όμορφα. Ξεκίνησε να τα μαζεύει πριν ένα μήνα.
Ο κύριος Γεράσιμος έφερε την πιο ενδιαφέρουσα συλλογή. Ήταν πράγματα που δεν είχαμε ξαναδεί. Είχε ρολόγια τσέπης από τον μπαμπά του, αγγεία και την κούπα του Πυθαγόρα
Κατερίνα Σούμπαση

 
 

Ο Αντώνης έφερε στην τάξη μία συλλογή με έντομα τα οποία ήταν μέσα σε γυάλινες θήκες με ορθογώνιο σχήμα. Τα έντομα ήταν σχετικά μεγάλα. Αυτό που μου άρεσε ήταν ένα σκαθάρι με έντονα χρώματα.
Ο κύριος Γεράσιμος είχε δύο συλλογές. Η μία ήταν με ρολόγια τσέπης μικρά και μεγάλα. Η δεύτερη ήταν με ειδώλια και αγγεία. Μαζί με αυτά και η κούπα του Πυθαγόρα που αν έβαζες πολύ νερό, χυνόταν και το λίγο.
Βασίλης Μηλαράς

 
 

Είδα μια συλλογή με γραμματόσημα. Ήταν της Βάσως. Αυτή την ωραία συλλογή την είχαν δημιουργήσει η γιαγιά της Βάσως και η μαμά της. Η συλλογή ήταν καταπληκτική και αρκετά εντυπωσιακή.
Του Γρηγόρη η συλλογή με τα playmobil μου άρεσε και μου θύμισε ότι πιο μικρή έπαιζα κι εγώ με αυτά.
Σταυρούλα Παπασακελαρίου

 
 

Η Κατερίνα έφερε κούκλες από όταν ήταν μωρό. Της μαζεύει εδώ και τρία χρόνια. Της είχε μέσα σε ένα ασημί κουτί. Είχε μεγάλες και μικρές κούκλες. Ήταν όμορφες.
Ο Ανδρέας μας έφερε τάπες. Οι τάπες μπορεί να είναι πλαστικές και κυκλικές ή να είναι μεταλλικές και να έχουν σχήμα παραλληλόγραμμο. Της μαζεύει εδώ κι ένα χρόνο.
Ο Γιάννης μας έφερε κι αυτός τάπες, διότι τις τάπες τις μαζεύουνε τα αγόρια, όπως ο αδερφός μου.
Ελένη-Καλλιόπη Τσιμπερίδη

 
 

Η συλλογή του συμμαθητή μου Αντώνη ήταν εντυπωσιακή με πολλά έντομα, όπως σκορπιό, αράχνη, κατσαρίδες και άλλα πολλά. Ήταν μια συλλογή που πιστεύω δεν τη συναντάς καθημερινά.
Μια ακόμα συλλογή που μου τράβηξε την προσοχή ήταν του Αλέξανδρου με πολλά πολύχρωμα αυτοκινητάκια μεταλλικά ή πλαστικά. Ήταν όλα τους διαφορετικά.
Κωνσταντίνος Σωτήρης

 
 

Τα κόμικς ήταν μια άλλη συλλογή με ήρωες τον Μίκυ, τον Ντόναλντ και άλλους.
Πολύ καλές ήταν και οι κούκλες Μπάρμπι με τα μακριά τους φορέματα και τα λαμπερά μαλλιά τους.  
Όλες οι συλλογές μου άρεσαν πολύ και χαίρομαι γιατί όλα τα παιδιά βοήθησαν να γίνει στην τάξη μας μια έκθεση των συλλογών μας.
Βάσω Φλώρου
 
Σήμερα  η μέρα στο σχολείο ήταν πολύ ωραία γιατί είδαμε διάφορες συλλογές. Το κάθε παιδί έφερε τη δική του συλλογή.
Είδαμε ρολόγια τσέπης, συλλογή γραμματοσήμων, κόμικς, playmobil, κούκλες, παλιά νομίσματα, ζωύφια, μινιατούρες αγαλμάτων.
Αυτή που μου  άρεσε πολύ ήταν η συλλογή γραμματοσήμων, η συλλογή αγαλμάτων και η συλλογή ρολογιών τσέπης. Τις λάτρεψα αυτές τις συλλογές...
Αντώνης Παπαδόπουλος  
 

Μια άλλη συλλογή που είδα ήταν με ζωύφια. Την ξεκίνησε πριν δύο χρόνια ο Αντώνης και μου έκανε εντύπωση ένα κουνούπι που είχε ένα τεράστιο κεντρί.
Είχα και δικιά μου συλλογή με ζωύφια, αράχνες, σκαθάρια και σκορπιούς.
Δημήτρης Τσάτσης

Δεν υπάρχουν σχόλια: