Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Για μια καλύτερη σχέση με το παιδί σας…

Η σχέση σας με το παιδί σας εξαρτάται από τη δική σας στάση. Οικοδομούνται οι σχέσεις όταν πέρα από την αγάπη, στηρίζονται και στην κατανόηση των αναγκών των παιδιών.

  • Ναι, ήταν λάθος μου (μη διστάσετε να το πείτε μπροστά στο παιδί σας)
  • Μπράβο σου! Τα κατάφερες (δώστε τον έπαινο, όταν πρέπει)
  • Ποια η γνώμη σου; Tι πιστεύεις; (αφήστε το να εκφραστεί)
  • Σε παρακαλώ πολύ… Μπορείς; …Έχεις τη διάθεση; …( με την ευγένεια  μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα)
  • Σε ευχαριστώ πολύ….( πείτε το με την ψυχή σας, δείξτε το στο παιδί σας με το συναίσθημά σας )
  • Το πιο σημαντικό σημείο: Εμείς…. (πόσο πιο ουσιαστικό είναι στην επικοινωνία μας, όταν το χρησιμοποιούμε...)
  • Το πιο ασήμαντο σημείο: Εγώ… ( σκεφθείτε πόσο άσχημα νιώσατε, όταν ο συνομιλητής σας σε κάθε πρότασή του χρησιμοποιούσε το εγώ…εγώ …εγώ...)
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: