Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 17 Απριλίου 2020

Μένουμε σπίτι...

Ένα μήνυμα...από μαθητή της Γ1΄ τάξης του 6ου Δημ. Σχολείου Ν. Ιωνίας Βόλου

Μ. Πέμπτη 16/4/2020
Κύριε, σήμερα, ημέρα των γενεθλίων μου η μαμά μου μου είχε μια έκπληξη...
Ενώ μου είχε πει ότι δεν θα γιορτάζαμε λόγω της ημέρας, όταν σηκώθηκα το πρωί είδα πως μέσα στην κουζίνα έβαζε κεράκια πάνω σε μια μικρή τούρτα που είχε ετοιμάσει όσο εμείς κοιμόμασταν! Σε λίγη ώρα ανέβηκαν και η γιαγιά μου και η θεία μου με την ξαδέρφη μου, ενώ ο νονός μου και η νονά μου μου ευχήθηκαν με βιντεοκλήση! Ήταν κάτι διαφορετικό...! Τραγουδήσαμε και το Μοιρολόι της Παναγίας σε αυτούς που ήρθαν στο σπίτι! Το μεσημέρι, μετά το φαγητό, βάψαμε με τη μαμά μου τα αβγά και όσο εμείς βλέπαμε μία παιδική ταινία εκείνη στην κουζίνα ετοίμασε μια ακόμη έκπληξη... θα τη δείτε στη φωτογραφία... Το απόγευμα τελείωσα μία κατασκευή με την Ιστορία του Πάσχα! 

Ευχαριστώ και πάλι για τις ευχές σας!!

Καλό ξημέρωμα σε σας και την οικογένειά σας! Καλή Ανάσταση!


Δεν υπάρχουν σχόλια: