Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

ΑΞΙΕΣ...

Αλήθεια πόσο μπορεί να μετρήσει στην καλλιέργεια των ψυχών των ανθρώπων το σωστό μεγάλωμά τους από τη μικρή ηλικία!!!Αυτό το συνειδητοποιώ όλο και περισσότερο μέσα από προσωπικά (οικογενειακά και της δουλειάς μου ως δασκάλου) βιώματα. Και για να αναφερθώ συγκεκριμένα... οι τραγικές εικόνες πυρκαγιών, που εκτυλίσσονται καθημερινά και οφείλονται κυρίως στην υπαιτιότητα κάποιων ολίγιστων υπάρξεων (δεν μπορώ καν να τους αποκαλέσω ανθρώπους), μου έφεραν στη μνήμη τις προσπάθειες , που καταβάλαμε κατά καιρούς σε κάποιες περιοχές του Νομού Μαγνησίας (Νέα Ιωνία - πάρκο Πανθεσσαλικού , Ανάβρα-Γούρα ) με μαθητές μου για αναδάσωση σε πληγείσες κι όχι μόνο περιοχές... Πριν λίγες μέρες για παράδειγμα, όπου και επισκέφθηκα το Χωριό Ανάβρα (Γούρα Μαγνησίας), είχα την τύχη να δω αρκετούς μαθητές /τριές μου και αυτονόητη ήταν η συγκίνηση και οι θύμισες εκατέρωθεν. Οδεύοντας προς την πηγή του χωριού ατένισα τον λόφο - στην έξοδο του χωριού προς την πηγή - που αυτά τα παιδιά με αγάπη και μεράκι προς τον τόπο τους αναδάσωσαν πριν από 25 χρόνια περίπου. Πόσο μεγάλωσαν τα πεύκα αλήθεια , μα και πόσος καιρός χρειάζεται για να μπορεί ένα δάσος να ξαναγεννηθεί;;; Αν τα παιδιά μάθουν από πολύ μικρά να σέβονται το περιβάλλον μέσα στο οποίο ζουν δεν νομίζω ότι θα έχουμε τέτοιες εικόνες ντροπής και καταστροφής... Όλα πιστεύω ξεκινούν από την ΠΑΙΔΕΙΑ , σε κάθε έκφανση της ζωής του ανθρώπου κι όλοι μας έχουμε καθήκον και υποχρέωση να συμβάλουμε προς την κατεύθυνση αυτή!!!Βρήκα φωτογραφίες εκείνης της εποχής με τη ζωγραφισμένη στα προσωπάκια των μαθητών/τριών μου χαρά , ευχαρίστηση και θέληση να προστατεύσουν τον τόπο , που ζουν , με οποιονδήποτε τρόπο...Οι συγκεκριμένοι μαθητές μου ήδη είναι παντρεμένοι με παιδιά και είμαι σίγουρος ότι θα μεταλαμπαδεύσουν ανάλογες αξίες και στους απογόνους τους! Ευχαριστώ τον πεθερό μου Κώστα Πάντζιο , που μου έστειλε φωτογραφίες τωρινές από τον δασώδη πλέον λόφο, που αποτελεί έναν ακόμη 'πνεύμονα' στο όμορφο και γραφικό ετούτο χωριό!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια: