Την Παρασκευή 15 Μαΐου 2009, το πρωί, θα πραγματοποιηθεί δεντροφύτευση στο χώρο του Πανθεσσαλικού από αντιπροσωπείες 15 Δημοτικών Σχολείων, τα οποία συμμετέχουν στη δράση "Περιβάλλον και Πολιτισμός-εκστρατεία για το αστικό πράσινο".
Γιορτή Λήξης Σχολικής Χρονιάς 2025 - 26
Πριν από 4 ημέρες
1 σχόλιο:
Θα είμαστε εκεί!!
Δημοσίευση σχολίου